ייעוד התפקיד :
מתן שירותי ספריה בתחומי הקריאה, הידע, התרבות והמורשת לבאי הספריה.
תיאור התפקיד:
- רישום שואלים ומעקב וטיפול בהשאלת ובהחזרת הפריטים ע”פ מדיניות הספריה.
- ייעוץ והכוונה לבאי הספריה.
- סיוע באיתור מידע או פריט.
- ארגון אוסף פרטי הספריה לרבות: ארגון, קטלוג ומפתוח הפריטים.
- זיהוי צרכי משתמשים ודיווח לממונה.
- הפעלת פעולות תרבות בכלל וספרות בפרט, לילדים ומבוגרים, בתוך הספריה ומחוצה לה
- הדרכה אישית וקבוצתית בתחומי האוריינות.
- ביצוע פעולות לעידוד הקריאה.
- מתן הדרכה לכתיבה אקדמאית.
- מתן הדרכה לשימוש מושכל באינטרנט ובמאגרי מידע.
- ייזום אירועים ופעילויות תקופתיות.
- מתן שירות מקצועי ואדיב לאבי הספריה.
- פתיחה וסגירה של הספריה בהתאם לשעות הפעילות.
- הפעלת אתר האינטרנט של הספריה.
- הבטח קיום נוהלי הספריה.
- דיווח לממונה על כל ליקוי תקלה במרחב הספריה.
דרישות ייחודיות לתפקיד:
- רהיטות ויכולת התבטאות גבוהה בכתב ובעל פה.
- זיקה לספרות ותרבות.
- עבודה בסביבת משאבים אלקטרוניים.
- מתן שירות.
כפיפות ארגונית:
מנהל/ת ספריה עירונית
דרישות התפקיד:
השכלה:
בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה
מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או
הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע”ג.2012-
או
תעודת סמיכות לרבנות )”יורה יורה”( לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר
שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל )שתיים
משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר(.
בעלי תואר אקדמי כאמור לעיל שברשותם בנוסף תעודת לימודי ספרן מורשה או תעודת
ספרן מוסמך או תואר שני בלימודי ספרנות ומידענות באחד מהמוסדות המוכרים בכפוף
למבחני התמיכה של משרד התרבות – יהווה יתרון.
- ניסיון מקצועי: עדיפות תינתן לבעלי ניסיון מקצועי בספריה
- ניסיון ניהולי: לא נדרש.
- רישום פלילי: לא נדרש.
- קורסים והכשרות מקצועיות: לא נדרש.
- שפות: עברית ברמה גבוהה אנגלית ברמה טובה. שפות נוספות בהתאם לצורך.
- יישומי מחשב: מיומנויות מחשב ואינטרנט מתקדמות.
- תכונות אישיות: אמינות ומהימנות אישית, יוזמה ומעוף, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, הבנה ותפיסה, כושר למידה, יכולת קבלת החלטות, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע”פ, כושר ניהול עובדים והנעתם, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום ופיקוח, סמכותיות.
הגשת מועמדות:
על המועמדים במכרזים למלא טופס בקשה למשרה פנויה, טופס חשש לניגוד עניינים, טופס הצהרה על קרבה משפחתית , במידה ויש למועמד כלשהו עבר פלילי , יש לקבל התייחסות היועמ”ש של הרשות ליכולתו לשמש בתפקיד .
הנחיות כלליות:
- על המעוניינים להגיש את המסמכים הרלוונטיים בצירוף שאלון אישי / בקשה למשרה פנויה והצהרה על קרבה משפחתית ושאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים, הסכמה למסירת מידע מהרשם הפלילי והמידע על תיקים תלויים.
- את הטפסים והפרטים המלאים והמחייבים למכרזים ניתן לקבל באתר העירייה baqa.co.il (טפסים).
- יש לשים את המסמכים הרלוונטיים במעטפה סגורה.
- המודעה הינה בלשון זכר אך הינה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
- הליך המיון יבוצע רק למועמדים העונים על תנאי הסף של המכרז והגישו מועמדותם בפרק הזמן שנקבע לכך.
- העמידה בתנאי הסף תיבחן לפי אסמכתאות בלבד ואין די בקורות החיים להוכיח עמידה בתנאי סף.
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה בעבודה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי העירייה, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
לוח הזמנים :
יש למסור את הטפסים עד ליום 15.01.2024 בשעה 12:00 בצהרים באגף מש”א בעירייה.
בכבוד רב,
ראיד דקה
ראש העיר