מכרז פנימי מס’ 03/2023
המודעה הינה בלשון זכר אך הינה מיועדת לגברים ונשים כאחד
תואר התפקיד : רכז השכלה- היל”ה ביחידת קידום נוער
אחוז משרה:75% משרה
דירוג שכר : דירוג חינוך, נוער , דרגת תואר ראשון / שני
ייעוד התפקיד : מנהל ומפעיל מערכת למידה – תוכנית היל”ה, במסגרת היחידה לקידום נוער ברשות המקומית. הלמידה מכוונת להשלמת השכלה (פורמלית ולא פורמאלית) במסלולי למידה. הלימודים מיועדים לבני הנוער הנמצאים מחוץ למסגרת חינוכית פורמלית.
.תיאור התפקיד:
- מאתר ומרכז נתונים על הנערים הנזקקים להשלמת השכלה, בתיאום עם מנהל היחידה
לקידום נוער ברשות המקומית.
- אחראי לאבחון הנערים ולשילובם בתוכנית למידה מותאמות.
- אחראי לקליטת בני הנוער ולשילובם בתוכנית היל”ה.
- אחראי להתאמת המסגרת הלימודית, לתוכנית הלימודים.
- שותף באיתור וגיוס המורים המתאימים להוראה של תלמידי היל”ה.
- מנחה את המורים בנושא התכנים והשיטות הלימודיות.
- שותף לתכנון, ארגון וביצוע השתלמויות למורים.
- מפקח על עבודת המורים ומאשר את דיווחיהם.
- עוקב אחר ההישגים הלימודיים ואחראי על דיווח ושיקוף של הישגי הלומדים.
- אחראי בפני מנהל היחידה לקידום נוער ברשות והממונה על קידום נוער במחוז להפעלה נכונה של המשאבים העומדים לרשותו.
- מגיש דו”חות ביצוע, בהתאם לנדרש.
- מצוי בקשר ומקבל הנחיה מהמנחים ופועל על פי מדיניות קידום נוער במשרד החינות ועל פי הנחיות המנחים של הזכיין הפדגוגי.
- מגיע למוסדות, ארגונים ומסגרות הרלבנטיים לתהליך ההתערבות של הנער/ה, כגון: מוסדות חינוך, חוק ומשפט, ביקורי בית וכיו”ב.
- משתתף בהשתלמויות, בכנסים ובפיתוח מקצועי בהתאם למדיניות המחלקה לקידום נוער והאגף לחינוך ילדים ונוער בסיכון.
- דרישות ייחודיים לתפקיד:
- יכולת ניהול, ארגון והפעלת צוות.
- יכולת ליצירת קשר ושיתוף פעולה.
- יכול להנחות מורים.
- יכולת להכין ולהתאים תוכניות לימוד לצורכי הלומדים.
- הכרת תוכניות לימודים.
- יכולת ביטוי בכתב ובעל פה.
- יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות.
- יכולת עבודה בסביבה מתוקשבת.
כפיפות ארגונית:
כפיפות מנהלתית למנהל יחידת קידום נוער
כפיפות מקצועית למטה המקצועי של אגף א לילדים ונוער בסיכון במשרד חינוך
דרישות התפקיד:
השכלה:
תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה בארץ או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ באחד או יותר מהתחומים הבאים: חינוך, חינוך מיוחד, מדעי החברה, קידום נוער, מינהל חינוכי ו/או תואר מוכר ע”י המועצה להשכלה גבוהה בארץ בתחום הדיסציפלינרי שמאושר בתעודת ההוראה.
תעודת הוראה בחטיבה העליונה.
קורסים והכשרות מקצועיות : התחייבות להשתתף בקורס מנהלים/אוריינטציה מטעם אגף א לילדים ונוער בסיכון או ממסגרת שאושרה מראש ע”י מנהל/ת המחלקה לקידום נוער באגף, תוך עד שנתיים ממועד תחילת עבודתו.
ניסיון מקצועי:
4 שנות ניסיון באחד לפחות מהתחומים הבאים: הוראה בחטיבה עליונה, הוראה בחינוך מיוחד, הוראה בהיל”ה.
יועדפו בעלי ניסיון בהוראה בהיל”ה או בהוראת נוער בסיכון.
רישום פלילי:
אישור המשטרה להעסקה כי אין מניעה להעסקת בגיר לעבודה במוסד חינוכי.
שפות: שליטה בשפה העברית, שפות נוספות בהתאם לצורך.
יישומי מחשב: שליטה בתוכנות ה- Office היכרות ויכולת שימוש ברשתות חברתיות Facebook , Twitter וכו’.
תכונות אישיות: אמינות ומהימנות אישית, יוזמה ומעוף, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, הבנה ותפיסה, כושר למידה, יכולת קבלת החלטות, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע”פ, כושר ניהול עובדים והנעתם, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום ופיקוח, סמכותיות.
הגשת מועמדות : על המועמדים במכרזים למלא טופס בקשה למשרה פנויה, טופס חשש לניגוד עניינים, טופס הצהרה על קרבה משפחתית , במידה ויש למועמד כלשהו עבר פלילי , יש לקבל התייחסות היועמ”ש של הרשות ליכולתו לשמש בתפקיד .
הנחיות כלליות:
- על המעוניינים להגיש את המסמכים הרלוונטיים בצירוף שאלון אישי / בקשה למשרה פנויה והצהרה על קרבה משפחתית ושאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים, הסכמה למסירת מידע מהרשם הפלילי והמידע על תיקים תלויים.
- את הטפסים והפרטים המלאים והמחייבים למכרזים ניתן לקבל באתר העירייה baqa.co.il ( טפסים).
- יש לשים את המסמכים הרלוונטיים במעטפה סגורה.
- המודעה הינה בלשון זכר אך הינה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
- הליך המיון יבוצע רק למועמדים העונים על תנאי הסף של המכרז והגישו מועמדותם בפרק הזמן שנקבע לכך.
- העמידה בתנאי הסף תיבחן לפי אסמכתאות בלבד ואין די בקורות החיים להוכיח עמידה בתנאי סף.
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה בעבודה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי העירייה, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
לוח הזמנים :
יש למסור את הטפסים עד ליום 09.03.2023 בשעה 12:00 בצהרים באגף מש”א בעירייה.