1. |
4 |
תנאי מכרז |
4.9 |
בשל ריבוי מכרזים, כמו גם המצב הבטחוני שמקשה עם הגעה לרשויות, ובשל מחסור בכוח אדם בגלל המצב המורכב, נבקש לאפשר להגיש המלצות שלא על גבי הנוסח המצורף למכרז בנספח ב’3. |
הבקשה נדחית |
2. |
4 |
תנאי מכרז |
4.10 |
במקרים בהם הקבלן מפעיל בעצמו אתר למיון פסולת למיחזור, נבקש לאפשר הגשת רישיון עסק כאסמכתא בנושא. |
הבקשה מתקבלת, בכפוף לכך שהמציע יצרף ביחד עם רישיון העסק גם הוכחות המקשרות אותו לקרקע/המבנה עליו מנוהל העסק |
3. |
8 +
10 +
49 |
תנאי מכרז+
הצעת המציע+
הסכם |
15.3+
4.8 +
5.6 |
מתן שיקול דעת בלתי מוגבל לרשות לשנות את היקף העבודה (הגדלה/ הקטנה) אינו סביר ואינו הוגן, במיוחד בשים לב שהקבלן נסמך על מצגי הרשות במכרז ועל בסיסם מחשב את הצעתו המכרז. נבקש להגביל את אפשרות שינוי היקף המכרז כך שכל חריגה מעל 10% מההיקף הנתון במכרז יהיה כפוף לאישור הקבלן בהתאם להבנות מסחריות נפרדות שיושגו בנושא. |
הבקשה נדחית.
אין שינוי מהאמור במסמכי המכרז. |
4. |
28 |
נספח טכני |
4 |
כיום כבר מוצבים ברשות כלובים תקינים ואין צורך להחליף את כולם. הקבלן מוכן להתחייב להחלפת כלובים לא תקינים בלבד, בהתאם להסכמות בין הצדדים. החלפה של כלל הכלובים פוגמת בכדאיות המכרז וכאמור אינה נדרשת. |
הבקשה נדחית.
אין שינוי מהאמור במכרז. |
5. |
29 |
נספח טכני |
7 |
מחיר מקסימלי של 83 ₪ לפינוי בודד של קרטוניה, הינו נמוך ביותר, אינו כדאי כלכלית ואינו מכסה את מלוא העלויות הכרוכות בביצוע השירותים נשוא המכרז. בהקשר זה יש לציין את העלייה החדה בשכר עובדים, במחיר הדלק וביתר ההוצאות התפעוליות הנובעות ממתן שירותים ברשות. במצב דברים זה, נבקש לפעול מהותית לשיפור המחיר. |
הבקשה נדחית.
אין שינוי מהאמור במסמכי המכרז. |
6. |
30 |
נספח טכני |
8.1 |
נבקש להעמיד את תנאי התשלום על שוטף + 45, בהתאם לחוק מוסר תשלומים. |
הבקשה נדחית. חוק מוסר תשלומים לא חל על העירייה היות ומונה לה חשב מלווה מטעם משרד הפנים |
7. |
30 +
59-58 |
נספח טכני +
הסכם
|
9.1 +
17 |
נבקש להעמיד את אחריות הקבלן לפי דין בלבד. |
הבקשה נדחית.
אין שינוי מהאמור במסמכי המכרז. |
8. |
34 |
נספח אופרטיבי |
4.1 |
אין הצדקה ל-3 פינויים בשבוע בשים לב לכמות הכלובים (71) ולכמות הפינויים החודשית (192) |
הבקשה נדחית, בשנה האחרונה מעבר ל 192 הפינויים הרגילים, העירייה פינתה כ 250 הנפות בממוצע החודשי |
9. |
34 +
50 |
נספח אופרטיבי +
הסכם |
4.2.2 +
5.14 |
נבקש לבטל הדרישה למיתוג המשאית בשם הרשות. הפינוי ברשות הוא חלק מציר הכולל רשויות נוספות. הקבלן לא ימתג המשאית בשם של רשות אחרת. |
הבקשה נדחית. ניתן למתג הרכב בשיטת שלט מגנטי שניתן להדבקה ןלהסרה לפי הצורך. |
10. |
37 |
נספח אופרטיבי |
4.5 |
נבקש להעמיד פח ירוק בצמוד לכל כלוב קרטון כתנאי לפינויו. |
הבקשה נדחית.
עם זאת יובהר כי על הקבלן לפנות קרטון בלבד על אף האמור בסעיף 4.5 לנספח האופרטיבי ובסעיף 5.27 לנספח ה’ למסמכי המכרז.
נוסח סעיף 4.5 לנספח האופרטיבי יתוקן ויהיה בהתאם לנוסח הבא:
“הקבלן יבצע את עבודות הפינוי בצורה שקטה ומסודרת החל מהשעה 06:00 בבוקר. פינוי תכולת כלי האצירה הייעודיים יעשה במהירות וביעילות, תוך הקפדה על מניעת רעש או כל מטרד אחר. הקבלן מתחייב שלא ללכלך את המדרכות והכבישים במהלך הובלת הפסולת למחזור מוכר. יובהר למען הסר ספק, כי על הקבלן לאסוף ולשנע את פסולת האריזות שתמצא בתוך כלי האצירה הייעודיים בלבד. כל פסולת שתמצא מחוץ לכלי האצירה הייעודיים לא תוכנס לכלי האצירה ולא תפונה על ידי הקבלן.” |
11. |
37 |
נספח אופרטיבי |
4.7.1 |
נבקש לעשות שימוש במשקל אתר הפריקה. אין צורך בשקילות נוספות. זה מכביד ולא נדרש. |
הבקשה נדחית.
|
12. |
38 |
נספח אופרטיבי |
5.10.2 |
נבקש לקבוע מנגנון לפיצוי הקבלן במקרה של גניבה/שריפה של כלי אצירה במהלך שנה קלנדרית נתונה. |
הבקשה נדחית. |
13. |
40 |
נספח אופרטיבי |
7.1 |
נבקש שיובהר כי ניתן להשלים פינוי עד 24 שעות לאחר היום שנקבע. היינו, ביצוע באיחור של עד 24 שעות לא יהווה איחור המזכה את הרשות בקנס. |
הבקשה נדחית |
14. |
42 |
נספח אופרטיבי |
8.1.4 |
פיצוי מוסכם ע”ס של 10,000 ₪ הינו גבוה וחריג. נבקש להעמיד גובה הסכום על 2,000 ₪ לכל היותר. |
הבקשה מתקבלת חלקית, הסכום יועמד על סך של 5000 ש”ח |
15. |
47 |
הסכם |
4.3 |
נבקש לבטל הדרישה להעמדת אישור רוח בכל שנה. אין לדרישה זו סימוכין בדין ובשום רשות או גוף ציבורי הקבלן אינו נדרש בכך. אישור כאמור יינתן לרשות במידת הצורך. |
הבקשה נדחית |
16. |
49 |
הסכם |
5.9 |
נבקש לבטל סעיף זה. מדובר בסעיף דרקוני שאינו מופיע בשום מכרז דומה אחר וגורע משמעותית מכדאיות המכרז. בנקודה זו נוסיף ונבהיר, כי כמות הפינויים הנדרשת בעיר אינה מצדיקה לבדה עבודה של משאית דחס ואין שום סיבה לאסור על הקבלן לפנות בתי עסק נוספים בעיר. |
בכפוף לאמור להלן, הבקשה מתקבלת.
הסעיף מבוטל. הקבלן רשאי להשתמש בכלי הרכב לאיסוף מבתי עסק ולמטרות נוספות, בתנאי שהדבר לא יעשה בערבוב עם הפינויים שיבוצעו עבור העירייה. |
17. |
50 |
הסכם |
5.13 |
נבקש לחדד כי המכרז הינם לפינוי פסולת קרטון. הקבלן אינו קבלן אשפה והמכרז אינו עוסק באשפה. האחריות לפינוי אשפה הינה של הרשות ועל הרשות האחריות לדאוג כי לכלובים יושלכו קרטונים ולא אשפה. |
ראו תשובה לשאלה מספר 10 לעיל |
18. |
50 |
הסכם |
5.18 |
נבקש לבטל סעיף זה. העברת הכלובים לבעלות הרשות, לאחר שהקבלן השקיעה מאות אלפים בהצבת כלובים, גורעת משמעותית מכדאיות המכרז, ובכל מקרה הינה חסרת תום לב והוגנות. נבקש כי כלי האצירה יוותרו בבעלות הקבלן, בדומה למכרזים דומים אחרים מסוג זה. |
הבקשה מתקבלת, הסעיף מבוטל |
19. |
51 |
הסכם |
5.25-5.26 |
נבקש לבטל הדרישה לשטיפת כלובים. מדובר בכלובי קרטון ולא בפחי אשפה. אין צורך לשטוף כלובים אלה. מדובר בדרישה מיותרת שמייקרת את עלויות הקבלן. |
הבקשה מתקבלת.
הקבלן לא נדרש לשטוף את הקרטוניות או לפנות את האשפה לפח הירוק. |
20. |
52 |
הסכם |
5.32 |
פרק זמן של 24 שעות להחלפה או תיקון של כלי אצירה אינו ישים. נבקש להעמיד את פרק הזמן על 7 ימים. |
הבקשה מתקבלת. |
21. |
52 |
הסכם |
5.34 |
נבקש לחדד כי מדובר במשאית דחס מינימום 18 טון (ולא 18 טון). |
הבקשה מתקבלת, נוסח המשפט הרלוונטי יהיה: ” לצורך הפעלת משאית דחס 18 טון לפחות, יעסיק הקבלן נהג ופועל”. |
22. |
52 |
הסכם |
5.34 |
נבקש לבטל הדרישה להעמדת טנדר, שאינו נדרש בהיקף העבודה ברשות זו, מייקר עלויות ופוגע בכדאיות המכרז. |
הבקשה מתקבלת. השורות “לצורך ביצוע עבודתו יעמיד הקבלן למנהל העבודה טנדר משא בלתי אחוד (תא כפול דאבל קבינה) אחד, שנת ייצור 2013 ואילך”. |
23. |
53 +
59 |
הסכם |
9.3 +
17.2, 17.4 |
נבקש להכפיף השיפוי לרשות בקבלת פסק דין וספי וחלוט כנגד הקבלן. |
הבקשה נדחית.
אין שינוי מהאמור במסמכי המכרז. |