בעיריה פועל חשב מלווה מטעם משרד הפנים והסכם זה לא יחייב את העיריה אלא לאחר צירוף חתימת החשב המלווה בצד חתימת מורשי החתימה של העיריה וחותמת העיריה
עיריית באקה אלגרבייה
קול קורא/מכרז מס’ 54/2019
הזמנה להציע הצעות לאספקת שירותי ייעוץ וליווי למחלקת רישוי
עסקים בעירייה באקה אלגרבייה
1. כללי:
עיריית באקה לאגרבייה (להלן: ״העירייה״) מזמינה בזה הצעות מחיר לאספקת שירותי ייעוץ וליווי למחלקת רישוי עסקים בעירייה והטמעת הרפורמה ברישוי עסקים (להלן: ״השירותים״) כדלקמן:
1.1.ייעוץ וליווי יחידת רישוי עסקים בהטמעת הרפורמה ברישוי עסקים בעיר באקה אלגרבייה. השירותים יינתנו למשך 5 חודשים, בהיקף של 20 ש״ע לחודש לפי פירוט כלהלן:
1.1.1.בחודש הראשון יאובחנו הפערים, ותוכן תכנית עבודה לביצוע השירותים.
1.1.2.בחודשים 2,3,4 יתבצע ליוויי פעילות והטמעה. הפעילות כוללת בחינת וייעול תהליכי רישוי העסקים בעיר, הפיקוח על רישוי העסקים הקיימים, ועל האכיפה בתחום, וכן הכנת מפרט אחיד.
1.1.3.בחודש החמישי תתבצע הטמעה ובסיומו יוגש דוח מסכם הכולל המלצות להמשך פעילות.
2.תנאי סף להשתתפות במכרז:
א.רשאים להשתתף במכרז זה אזרחי ישראל ותאגידים הרשומים כדין בישראל, המקיימים אחר כל התנאים המצטברים שלהלן:
1.1.הינו בעל תואר ממוסד מוכר בארץ על ידי המועצה להשכלה גבוהה או קיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו״ל.
1.2.בעל ניסיון של 3 שנים, לפחות, באספקת שירותי ייעוץ וליווי בתחום רישוי עסקים לרשויות מקומיות ויישום הרפורמה ברישוי עסקים, במשך ה- 5 שנים אחרונות עד למועד האחרון להגשת הצעות במכרז.
1.3.על המציע להציג לפחות שני פרוייקטים בהם עסק / נתן ייעוץ בתחומי רישוי עסקים מהם אחד לפחות כלל נושאי יישום הרפורמה בתחום רישוי עסקים.
1.4.סייע וייעץ לרשות מקומית אחת לפחות בהטמעת הרפורמה ברישוי עסקים.
ב.במקרה שהמציעה הינה חברה – לצורך קביעת הניסיון וההכשרה האמורים בסעיף 2א׳ שלעיל, תהא רשאית העירייה להתחשב בניסיון וההכשרה של הבעלים של החברה ו/או המנהל הפעיל של החברה ו/או של העובד הרפרנט – שבאמצעותו יסופקו בפועל השירותים נשוא המכרז מטעם החברה, כניסיון של החברה מגישת ההצעה.
ג.על המציע לצרף להצעתו את התעודות, ההמלצות והאסמכתאות לעמידתו בתנאים ובדרישות המפורטות לרבות על עמידתו בדרישות הניסיון בצירוף פירוט מקומות בהם סופקו שירותים והיקפם הכספי. ככל שהרפרנט לא יהיה בעל המשרד ו/או המנהל הפעיל בחברה על המציע (ולא קבלן משנה ולא ספק חיצוני) לצרף בנוסף: ק!דות חיים של הרפרנט עובד של המציע ועליו לעמוד בתנאי הסף המפורטים בסעיפים 1.1 עד 1.5 לעיל – תנאי זה הינו תנאי סף ואי עמידה בו תפסול את ההצעה.
לא מילא המציע אחר איזה מהתנאים להשתתפות במכרז, רשאית העירייה, מטעם זה בלבד ולפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לפסול את הצעתו של המציע או לחלופין לבקש כי ישלים ו/או יתקן ו/או יבהיר איזה מהנתונים שבהצעתו ו/או המסמכים שצורפו לה.
3.עיקרי ההתקשרות:
הפרטים המובאים בסעיף זה הינם כלליים בלבד והוראות הסעיף תחייבנה את הצדדים רק במקרים אשר בהם אין התייחסות אחרת מפורטת ומפורשת באיזה ממסמכי הליך זה. הייתה התייחסות אחרת כאמור באיזה ממסמכי הליך זה, תחייב ההוראה האחרת והמפורטת.
3.1.הקבלן יספק את השירותים, בהתאם לצורכי העירייה ועל פי הנחיות אחראי/מנהל רישוי עסקים בעירייה, ובתיאום עם מנכ״ל העירייה.
3.2.העבודות יבוצעו תמורת תעריף לשעת עבודה בהתאם לצורכי העיריה ובהתאם להזמנת עבודה ספציפית שתונפק מפעם לפעם ובה תוגדר העבודה הספציפית, היקפה (מס׳ שעות),
פרק הזמן לביצועה, וכיו״ב נתונים רלוונטיים – הכל לפי קביעת אחראי/מנהל רישוי עסקים העירייה.
3.3.העירייה אינה מתחייבת להיקף כלשהו של עבודות. למציע לא תהיה בלעדיות לקבלת עבודות והעיריה תהיה רשאית לפנות ליועצים אחרים בהתאם לשיקול דעתה.
עם זאת, סך כל העבודות שיבוצעו במסגרת התקשרות זו, במשך תקופת תוקפה (כולל תקופת אורכה ככל שתהיה), לא יעלה על 28,500 ₪ כולל מע״מ. שעות עבודה. כל עבודה שתבוצע ע״י הקבלן מעבר למכסה המקסימלית האמור לא תזכה אותו בתשלום כלשהו, גם לא בגין הוצאות.
בהגשת הצעתו במכרז מאשר הקבלן כי מספר/היקף השעות המקסימלי מספיק כדי לסיים מלוא העבודה וכי הוא לא יבוא בכל טענה ו/או דרישה נוספים בענין זה ומתחייב למסור לעירייה בכל מקרה, ובכל מצב, עבודה שלמה ומוגמרת ומקיפה והכל לשביעות רצון אחראי/מנהל רישוי עסקים בעירייה.
3.4.בביצוע התחייבויותיו יהיה הקבלן כפוף ישירות להוראות ו/או הנחיות אחראי/מנהל רישוי עסקים העירייה.
3.5.בתמורה לקיום התחייבויותיו עפ״י הסכם זה, תשלם העירייה לקבלן את התמורה הנקובה בהצעת המחיר שתפורט בהצעת המציע, כפול מס׳ שעות עבודה לפי ההזמנה הספציפית.
3.6.עד ל- 10 לחודש העוקב יגיש הקבלן לעירייה חשבון חודשי בגין שעות עבודה שבוצעו בחודש החולף. החשבון יוגש לאחראי/מנהל רישוי עסקים, עם העתק למנכ״ל העירייה, ויהיה חייב לקבל אישור אחראי/מנהל רישוי עסקים בעירייה.
הקבלן יצרף לכל חשבון, דו״ח מפורט של השירותים שביצע ודו״ח שעות מפורט.
חשבונות מאושרים יפרעו בתנאים של שוטף + 45 ממועד הגשת החשבון (בצירוף כל המסמכים הנדרשים, כאמור).
3.7.כל ההוצאות הכרוכות בביצוע השירותים, לרבות ציוד וכח האדם הדרוש, יחולו על הקבלן בלבד ותמורתם כלולה בתמורה השירותים האמורים.
3.8.תקופת ההתקשרות הינה למשך 1 שנה (שנים עשר חודשים), החל מהמועד שייקבע בהודעת המזמין לקבלן על זכייתו במכרז (להלן – ״מועד צו התחלת עבודה״).
לעירייה שמורה הזכות להאריך את תקופת ההתקשרות בתקופה נוספת אחת (של שנה (1)
אחת ו/או חלקה), וזאת בהודעה שתימסר ע״י העירייה לקבלן 30 יום לפני תום תקופת ההתקשרות. מימשה העירייה את זכותה כאמור, יחולו כל הוראות מסמכי המכרז וההסכם גם על תקופת ההתקשרות המוארכת.
3.9.על אף האמור לעיל, רשאית העירייה בכל עת ומכל סיבה שהיא, להביא את ההתקשרות לידי גמר על ידי הודעה בכתב על כך לקבלן. ניתנה הודעה כאמור יסתיים החוזה בתאריך שיהיה נקוב בהודעת העירייה ולקבלן לא תהיה כל טענה ו/או דרישה בגין כך.
3.10.הקבלן יהיה אחראי בלעדית לכל נזק או אובדן מכל סוג שהוא, שייגרמו תוך כדי השירותים או בקשר עמם, לגופו או לרכושו של כל צד שלישי, לרבות העירייה, והוא ינקוט בכל האמצעים למניעתם.
4.מסמכי ההצעה:
כל מציע יצרף להצעתו את כל המסמכים שלהלן:
4.1.תיעוד שמוכיח את עמידתו בתנאי הסף במכרז.
4.2.העתק תעודות השכלה.
4.3.קורות חיים ופרופיל משרד של המציע כולל המלצות ככל שישנן.
4.4.פרטים וקורות חיים ותעודות של הרפרנט באמצעותו יסופקו השירותים כולל המלצות ככל שישנן.
4.5.טבלאות תיאור ניסיון קודם, המאשרת את קיום התנאים להשתתפות במכרז. המציע רשאי לצרף להצעתו גם המלצות מאת נציגי הרשויות המקומיות, אשר להן העניק שירותים.
4.6.כל האישורים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים (אכיפת ניהול חשבונות ותשלום חובות מס), התשל״ו 1976, דהיינו:
א.אישור מפקיד שומה, מרו״ח או מיועץ מס, או העתק ממנו המעיד כי הוא מנהל את פנקסי החשבונות והרשומות שעליו לנהלם על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף,
התשל״ז 1976 (להלן – חוק מע״מ), או שהוא פטור למנהלם וכי הוא נוהג לדווח לפקיד השומה על הכנסותיו ולדווח למהל על עסקאות שמוטל עליהם מס לפי חוק מע״מ.
ב.תצהיר על תשלום שכר מינימום והעסקת עובדים זרים כדין.
4.7.אישור עדכני משלטונות המס על היותו עוסק מורשה.
4.8.הוגשה הצעה על-ידי תאגיד, יצורף להצעה תדפיס נתונים מעודכן מאת רשם החברות בדבר פרטי הרישום של התאגיד, מנהלי התאגיד והשעבודים הרובצים על נכסיו וכן אישור עורך דין או רואה חשבון של התאגיד באשר לזכויות החתימה בתאגיד וכי החתימות על-גבי מסמכי המכרז וההצעה מחייבים את התאגיד לכל דבר וענין.
4.9.כל שאר ההצהרות והטפסים שניתן לקבל בפניה לדוא”ל
[email protected].
הגשת ההצעה:
5.ההצעה תוגש ע״י מציע אחד. לא תתקבלנה הצעות ממציעים במשותף. מציע שהנו תאגיד חייב להציע מטפל שעומד בתנאי הסף בעצמו, ואשר הוא מועסק ע״י המציע כעובד שכיר במועד הגשת הבקשה, והמציע יצרף אישור רו״ח/עו״ד להוכחת דרישה זו.
6.ההצעה תוגש בשקלים בסכום לא כולל מע״מ, ותגלם ותכלול בתוכה את כל ההוצאות הרלוונטיות של המציע, מכל מין וסוג שהוא ללא כל יוצא מן הכלל, לרבות – אך לא למעט – פגישות בעיריה ו/או מחוץ למשרדי המציע וכיו״ב.
7.ההצעה תוגש לפי עלות שעת עבודה מוצעת, בסכום לא כולל מע״מ.
8.הצעת עלות מעל לסך של 243 ₪, לא כולל מע״מ, לשעת עבודה תיפסל על הסף. הצעת עלות מתחת לסך של 190 ₪, לא כולל מע״מ, לשעת עבודה תיפסל על הסף.
9.ההצעות יוגשו במעטפה סגורה עליה יצויין ״קול קורא/מכרז מס׳ 54/2019 – יועץ רישוי עסקים עבור העיריה״, לידי מנכ״ל העיריה, עד ולא יאוחר מיום 20.11.2019 שעה 13:00. ההצעות יוגשו במסירה ידנית בלבד ויוכנסו לתיבת המכרזים בעיריה במעמד הגשתם. לא יתקבלו הצעות שיוגשו במועד מאוחר ו/או בכל דרך אחרת.
10.ההצעה תבחר לפי הניקוד הבא: 600/0 – מחיר
/40 – איכות (לפי הערכת ועדה מקצועית המורכבת מיועמ״ש העירייה, מנכ״ל העיריה, ואחראי/מנהל רישוי עסקים בעיריה. הוועדה תהא רשאית לזמן מציע/ים לראיון בפניה ו/או לבקש השלמה/הבהרה כלשהי, והכל לפי החלטתה; מרכיבי האיכות יהיו: מספר שנות ותק/ניסיון של המציע (/10); מספר שנות ותק/ניסיון של המועמד לביצוע העבודה מטעם המציע (/10); מספר עבודות דומות שבוצעו ע״י המציע והמועמד מטעמו לביצוע העבודה בדגש על הטמעת הרפורמה ברישוי עסקים (/15), התרשמות כללית (/5)). החישוב יבוצע בשיטת החישוב היחסי, לדוגמא – המציע בעל הניסיון/הותק הגדול ביותר יקבל מלוא הניקוד באותו רכיב ושאר המציעים יקבלו ניקוד יחסי.
11.ככל שתוגשנה הצעות זהות, תינתן עדיפות לעסק בשליטת אשה; ואם אין עסק בשליטת אישה – באפשרות העיריה לערוך הגרלה או התמחרות בין ההצעות הכשרות הזהות במתווה שיאושר ע״י יועמ״ש העיריה.
במידה והמציע הינו עסק בשליטת אישה, יצרף המציע להצעתו אישור רו״ח בענין זה וכן תצהיר של מחזיקה בשליטה בעסק. לענין סעיף זה – ״עסק בשליטת אישה״ – עסק אשר אישה מחזיקה בשליטה בו, ואשר יש לה, לבד או יחד עם נשים אחרות, היכולת לכוון את פעילותו, ובלבד שהתקיימו הוראות פסקאות (1) ו- (2) של ההגדרה אישור;
״אישור״ – אישור של רואה חשבון כי בעסק מסוים אישה מחזיקה בשליטה וכי לא התקיים אף אחד מאלה:
(1)אם מכהן בעסק נושא משרה שאינו אישה – הוא אינו קרוב (בן זוג, אח, הורה, צאצא, בן זוג של אח, הורה או צאצא) של המחזיקה בשליטה;
(2)אם שליש מהדירקטורים אינם נשים – אין הם קרובים של המחזיקה בשליטה;
״מחזיקה בשליטה״ – נושאת משרה בעסק אשר מחזיקה, לבד או יחד עם נשים אחרות,
במישרין או בעקיפין, בלמעלה מ- /50 מכל סוג של אמצעי השליטה בעסק;
״נושא משרה״ – מנהל כללי, משנה למנהל כללי, סגן למנהל כללי, מנהל עסקים ראשי,
וכל ממלא תפקיד כאמור בעסק אף אם תוארו שונה;
״עסק״ – חברה הרשומה בישראל שמניותיה אינן רשומות למסחר בבורסה ולא הוצאו לציבור על פי תשקיף, או שותפות הרשומה בישראל;
12.לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות למנכ״ל העיריה, לדוא״ל: [email protected], עד ולא יאוחר מתאריך 17.11.2019 שעה 13:00. כל שאלה שתתקבל לאחר מועד זה לא תיענה.
13.התקשרות עם המציע הזוכה מותנית וכפופה גם לתוצאות בדיקת סוגיית קרבת משפחה לעובדי עיריה ולנבחרים, וכן לבדיקת סוגיית חשש לניגוד עניינים, והכל בהתאם להחלטת יועמ״ש העיריה.
המציע הזוכה יחתום עם העירייה על הסכם בנוסח שנערך ע״י העירייה; המציע יוכל לעיין בהעתק החוזה בפניה לדוא״ל [email protected]
14.העיריה רשאית בכל עת, קודם למועד האחרון להגשת ההצעות, להכניס שינויים ותיקונים במסמכי המכרז, ביוזמתה או בתשובה לשאלות המשתתפים. השינויים והתיקונים האמורים,
יהיו חלק בלתי נפרד מתנאי המכרז ויובאו בכתב לידיעתם של כל המציעים.
15.לא צירף המציע להצעתו איזה מהמסכים האמורים לעיל, רשאית העירייה, מטעם זה בלבד ולפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לפסול את הצעתו של המציע, או לחלופין – לבקש כי יוסיף ו/או ישלים ו/או יתקן ו/או יבהיר איזה מהמסמכים שבהצעתו ו/או הנתונים המפורטים בה.
בברכה
ד״ר מורסי אבו-מוך ראש העירייה