תואר התפקיד: מנהל אגף שפ”ע ברשות
אחוז משרה: 100% משרה
דירוג שכר : מתח דרגות 38-40 בדירוג המח”ר / מהנדסים/הנדסאים (ב1-א בדירוג המשפטנים) ובהתאם לתקציב הרשות או לחלופין העסקה עפ”י חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים ותקציב הרשות המקומית.
תיאור התפקיד:תחומי אחריות:יישום מדיניות הרשות הנוגעת לאיכות סביבת החיים הקרובה של תושביה.ניהול מערך התברואה והווטרינריה ברשות.ניהול מערך הגינון וחזות הישוב.ניהול תחום איכות הסביבה, פרויקטים בתחום הקהילה.ניהול תחום התשתיות והאחזקה בתחום הרשות המקומית.פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, הנגזרים מתחומי האחריות:יישום מדיניות הרשות הנוגעת לאיכות סביבת החיים הקרובה של תושביה גיבוש תכנית העבודה ליחידות השונות לרבות הקצאת תקציב בתיאום עם מנהלי היחידות וגורמים נוספים ברשות. בקרה על יישום תוכניות העבודה תוך קביעת מדדי ביצוע של היחידות באמצעות פיקוח תקציבי, ניתוח דו”חות מוקד וסיורים בשטח.
ניהול תקציב היחידה בהתאם לתוכנית העבודה שאושרה. כתיבת מכרזים והכנת כתב כמויות הנדרשים למימוש פרויקטים המוגדרים בתוכנית העבודה. פיקוח ובקרה על עבודת קבלנים תוך מתן מענה לספקים הפועלים בשוטף ובפרויקטים בתחום. קיום השתלמויות והכשרות מקצועיות לעובדים בכל הרמות, סנכרון בין פעולות היחידות התפעוליות האמונות על מענה לצרכים ועל טיפול במגעים. מענה לפניות הציבור בתחום איכות הסביבה ברשות תוך קביעת סדרי עדיפויות לקדימות הטיפול ועל פי זמני תקן. ייזום תקנים וביצועם הנוגעים לעבודת היחידה. ניהול פרויקטים ומשימות התורמים לשיפור איכות סביבת החיים הקרובה של התושב.
ניהול מערך התברואה והווטרינריה והדברה ברשות
גיבוש תוכניות עבודה בתחומי ניקיון תברואה ומחזור.
קידום חקיקה ואכיפת חוקי העזר לשמירה על רמת גהות נאותה בהתאם למדיניות הרשות ובכפוף להוראות הדין הקיים.
פיקוח ומעקב אחר ביצוע שירותי ניקיון ואחזקה שוטפים, לרבות שירותי איסוף אשפה
על סוגיה, פסולת וגזם ואופן הסדרת סילוקם לאתרי מחזור והטמנת אשפה מורשים.
קידום המודעות למניעת מפגעים תברואתיים וסיכונים בריאותיים.
פיקוח ובקרה אחר פעולות למניעת מפגעים תברואתיים וסיכונים בריאותיים.
קידום המודעות להליכי רישוי וטרינרי לרבות הסדרת חיסוני חיות מחמד והטיפול בהן.
ווידוא ניהול הבקרה על תקינות מערכות ניקוז המקומיים.
ניהול עובדים.
ניהול הטיפול בחזות הרשות
גיבוש תוכניות פיתוח חזות הרשות ותשתיות בשיתוף עם גופי התכנון השונים.
פיקוח ומעקב אחר תחזוקתם השוטפת של שטחים, מבנים ומוסדות ציבור ברשות.
פיתוח ווידוא אחזקה תקינה של רשת מאור רחובות, שטחים ציבוריים ותמרורי תנועה .
קידום אחזקה מונעת של כבישים, מדרכות ומתקני הרשות העומדים לרווחת התושבים.
אחזקת הגינון והנוי בשטחים הציבוריים, תוך מתן דגש לפעולות חסכוניות במים.
ייזום פעולות לשיפור החזות וניקיון הרשות וטיפוח מודעות סביבתית.
תיאום פעולות ופיקוח על קבלנים/יזמים וחברות חוץ המבצעים עבודות בכל הקשור לשימוש באמצעי בטיחות כנדרש בתקנות, לשם מניעת פגיעה בנפש וברכוש.
בקרה ומעקב אחר רמת תחזוקה ובטיחותית שוטפת של מתקני הרשות, טיפול במפגעים ואיכות המתקנים באמצעות סיורים בשטחי הרשות.
ניהול תחום איכות הסביבה חסכון במשאבים, בריאות וקיימות – ייזום וביצוע פרויקטים לקידום איכות הסביבה בכל המישורים והובלת תחומים
המתבקשים לאור צרכי הרמה הארצית והשלטון המקומי.
ייזום פתרונות להתמודדות עם מפגעים תברואתיים וסיכונים בריאותיים.
הגורם הרשות לממשקי העבודה והכוונה מקצועי מול המשרד להגנת הסביבה.
ניהול תחום התשתיות.
גיבוש תכנ”ע ופיתוח לתחום תשתיות, ניקוז, כבישים, מדרכות, תאורה, חשמל, שילוט.
פיקוח , בקרה ומעקב על תכנ”ע.
תאום פעולות ופיקוח על קבלנים.
ייזום פעולות בתחום התשתיות.
כפיפות ארגונית: מנכ”ל העירייה ו/או ראש העירדרישות סף לתפקיד:השכלה וניסיון מקצועי וניהולי:
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ בתחומים הנדסה, תכנון, אדריכלות אגרונום או ניהול ו- 5 שנות ניסיון לפחות ברשות המקומית בתחום העיסוק של המשרה המוכרזת או בתחומים שיש להם זיקה למטלות הכרוכות בה, מתוכן ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים.
או לחלופין 12 שנות לימוד לפחות ו- 10 שנות ניסיון בעבודה ברשות המקומית בתחום העיסוק של המשרה המוכרזת או בתחומים שיש להם זיקה למטלות הכרוכות בה, מתוכן ניסיון של 4 שנים לפחות בניהול צוות עובדים.קורסים והכשרות מקצועיות:
מנהל השפ”ע יחויב לסיים בהצלחה קורס -להכשרת מנהלי שפ”ע ברשויות המקומיות, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.תכונות אישיות:
אמינות ומהימנות אישית, יצירתיות וחדשנות, יוזמה ומעוף, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, הבנה ותפיסה, כושר למידה, סדר וניקיון, מרץ ופעלתנות, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע”פ .כישוריים אישיים:
כושר עבודה בצוות, יכולת להנעת עובדים ,יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום, פיקוח ובקרה, נשיאה באחריות, יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים.מצב תפקיד:
התמודדות עם לחץ ושחיקה, טיפול בו זמנית במספר נושאים, התמדה, יכולת פתרון בעיות.דרישות ייחודיות לתפקיד:
עבודה בשעות בלתי שגרתיות, ייצוג הרשות בפורומים מקצועיים, ידע בעבודה עם תוכנות מחשוב ושרטוט ממוחשב, נסיעות מרובות ברחבי הרשות, ריבוי משימות הדורשות מענה בקדימות גבוהה.הגשת מועמדות :
על המועמדים במכרזים למלא טופס בקשה למשרה פנויה , במידה ויש למועמד כלשהו עבר פלילי , יש לקבל התייחסות היועמ”ש של הרשות ליכולתו לשמש בתפקיד . במידה ואחד קרוב משפחה כהגדרתו בחוק , יש להעביר ההכרעה לוועדת השרות ע”פ סעיף 174 א’ לפקודת העיריות.הנחיות כלליות:
על המעוניינים להגיש את המסמכים הרלוונטיים בצירוף שאלון אישי / בקשה למשרה פנויה .
את הטפסים ניתן לקבל באתר העירייה baqa.co.il( טפסים).
יש לשים את המסמכים הרלוונטיים במעטפה סגורה.
המודעה הינה בלשון זכר אך הינה מיועדת לגברים ונשים כאחד.לוח הזמנים :
יש למסור את הטפסים עד ליום 2.5.2016 בשעה 12:00 בצהרים בלשכת מנכ”ל העירייה.
בכבוד רב
עו”ד מורסי אבו מוך ראש העיר
עיריית באקה אל ג’רבייה מכרז פנימי מס’- (2016 /09) מנהל אגף שפ”ע ברשות
- קטגוריה: מכרזים
- תאריך פרסום: 20/04/2016
- תאריך אחרון להגשת מועמדות: 02/05/2016
- שעה אחרונה להגשת מועמדות: 12:00
- מספר מכרז: ספט-16