תיאור התפקיד:
1. א) ניהול כללי:סיוע למנכ”ל בכל הקשור לניהול ומעקב אחר ישיבות מועצת העיר ו/או ועדות העיריה לרבות הפקת פרוטוקולים, זימון וכינוס המועצה וועדותיה.סיוע למנכ”ל העירייה בניהול ובמעקב על החלטות הנהלת/מועצת העיר וועדותיה , וסיוע בהכנת תוכנית פעולה רב שנתית.הצעת שינויים ותוספות לקריטריונים, לסטנדרטים ולנהלים תקפים, המתייחסים לתחומי אחריותו ולפעילותו של המנכ”ל.מציע למנכ”ל שיפורים ושינויים בשיטות העבודה בדפוסי הפעולה, בנהלים התקפים, בטפסים, בשאלונים ובכל דרך אחרת לשיפור היעילות והאפקטיביות שלו ושל עובדיו.כל מטלה שתוטל עליו ע”י המנכ”ל.
ב) מכרזים וחוזים :
ב.1 הכנת מכרזיםהגדרת מטרות, מעקב, ארגון וביצוע מדיניות העירייה בכל הקשור למכרזי העירייה.ביצוע מעקב אחר הצורך בהוצאת מכרזים ותיאום הפעילות מול כל יחידות העירייה השונות.הכנת/התאמת והפקת מכרזים מטעם העירייה בכל תחומי הפעילות של העירייה.ליווי ומעקב אחר תהליך פרסום מכרזים בעיתונות בהתאם להוראות הדין ונוהלי העירייה הפנימיים.ניהול וביצוע העבודה השוטפת החל מפתיחת ההליך המכרזי ועד לכריתת חוזה.
ב.2 ועדת המכרזים:ריכוז ישיבות ועדת המכרזים לפתיחת מעטפות וכן הכנת פרוטוקולים בהתאם.בדיקת מסמכי המכרזים וכן בדיקת כשירות ההצעות.זימון כל דיוני ועדות המכרזים לרבות ריכוז החומר הרלוונטי, אחריות לעריכת פרוטוקול.מתן הודעות למשתתפי המכרז.
ב.3 מעקב, בקרה ודיווח:אחראי לרישום החוזים ולמעקב אחר מועד החידושים.מעקב/איתור התקשרויות שיש לחדשן ומתן התראות לכל הגורמים הנוגעים בדבר על הצורך בבדיקת הארכת/ אי הארכת תוקף החוזה לתקופה מוגדרת.טיפול בחידוש חוזים (במידה ויש צורך) ובכל הפעולות הדרושות לרבות החתמה, הארכת תוקף הערבות או התחלה בהליך מכרזי.
כפיפות: מנכ”ל העירייה ו/או ראש העירדרישות התפקיד:
בעל תואר אקדמי (תואר ראשון לפחות) במדעי החברה (מינהל עסקים, מדעי המדינה, כלכלה) או משפטים.השתלמויות:
רצוי בתחום המכרזים, הסכמים והתקשרויות ברשויות מקומיות./ מנהל שלטון מקומי.ניסיון מקצועי:ניסיון תעסוקתי של 5 שנים לפחות (חובה). יתרון לניסיון בתעסוקה בזיקה לשלטון המקומי.רצוי ניסיון בעבודה של שלוש שנים לפחות בארגון דומה, יתרון לבעלי ניסיון מקצועי לעבודה במשרה בתחומי מכרזים, חוזים והתקשרויות.ניסיון ניהולי: 3 שנות ניסיון לפחות בתפקיד ניהולי והפעלת צוות עובדיםכשירות מקצועית:
תעודות ורישיונות מקצועיים בתוקף.תכונות אישיות:
אמינות ומהימנות אישית, יוזמה ומעוף, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, הבנה ותפיסה, כושר למידה, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע”פ.כישוריים אישיים:
יכולת קבלת החלטות , כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום ובקרה, סמכותיות, נשיאה באחריות, קיום וטיפוח יחסים בינאישיים, יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים.מצב תפקיד:
התמודדות עם לחץ ושחיקה, טיפול בו זמנית במספר נושאים, התמדה.דרישות ייחודיות לתפקיד:
ייצוג הרשות בפורומים מקצועיים, עבודה בשעות בלתי שגרתיות, ידע בעבודה עם מחשב, הכרת פקודת העיריות, חוקים ותקנות הדרושים לביצוע העבודה.הגשת מועמדות:
על המועמדים במכרזים למלא טופס בקשה למשרה פנויה , במידה ויש למועמד כלשהו עבר פלילי , יש לקבל התייחסות היועמ”ש של הרשות ליכולתו לשמש בתפקיד . במידה ואחד קרוב משפחה בהגדרתו בחוק , יש להעביר ההכרעה לועדת הרשות ע”פ סעיף 174 א’ לפקודת העיריות.הנחיות כלליות:על המעוניינים להגיש את מועמדותם והמסמכים הרלוונטיים בצירוף שאלון אישי / בקשה למשרה פנויה,טופס דיווח על קרבה משפחתית, טופס לבדיקת חשש לניגוד עניינים,קורות חיים, תעודות ומסמכים בדבר ניסיון תעסוקתי והשכלה .את הטפסים ניתן לקבל באתר העירייהbaqa.co.il (טפסים).יש לשים את המסמכים הרלוונטיים במעטפה סגורה.המודעה הינה בלשון זכר אך הינה מיועדת לגברים ונשים כאחד.