עיריית באקה אלג’רבייה מכריזה בזה על משרות פנויות לפי הפירוט להלן:
שם המשרה: רכז משאבי אנוש
מס’ המשרה:22/2022
אחוז משרה: 100%
שכר ודירוג –דירוג מנהלי דרגות 6-8.
תיאור התפקיד:
- קליטת עובדים חדשים לרשות המקומית
- וידוא קיום המסמכים הרלוונטיים הנדרשים לתיק העובד (ניסיון מקצועי ,ותק ,השכלה וכד.)’
- מילוי טפסי קליטה (שאלון אישי ,קרובי משפחה ,עבודה יחידה/נוספת ,טפסי נסיעות וכד.)’
- וידוא קיום חתימות העובד והרשות על כל הטפסים הרלוונטיים ,כגון תנאי העסקה
זכאות לתנאים סוציאליים ,הגדרת תפקיד ודרגתו וכיוצ”ב.
- וידוא מוכנות חוזה ההעסקה ואישורו על ידי משרד האוצר ומשרד הפנים.
- העברת נתוני קליטת העובד לאישור הממונה על משאבי אנוש ברשות.
- הכנת כרטיס עובד.
- עדכון העובד בנהלים המרכזיים ברשות.
- בדיקה ומעקב אחר תקני משאבי האנוש ברשות
א. דיווח לממונה אודות מצבת העובדים והתקנים הפנויים.
ב. הזנת נתונים במערכת מחשוב ייעודית לתחום כוח אדם ברשות.
ג. הפקת דו”חות מעקב כוח אדם בהתאם להנחיית הממונה.
- ריכוז פעולות הדרכה ורווחה לעובדי הארגון
א. תיאום ימי השתלמויות ,בהתאם לצרכי הרשות והעובד ובהתאם לנדרש בהסכמים קיבוציים. ב. תיאום מערך הדרכות לעובדים.
ג. תיאום ופרסום פעילות הרווחה ברשות (טיולים ,אירועים וכד.)’
- תיאום תהליכים ארגוניים
א. כתיבה ועריכה של נהלים והבאתם לאישור הממונה.
ב. הפצת נהלי העבודה ליחידות השונות.
ג. מעקב אחרי יישום נהלי עבודה ברשות ודיווח לממונה.
ד. הפצת מידע ארגוני לידיעת כלל העובדים, לבקשת הממונה.
- טיפול בסיום העסקה (פיטורים ,התפטרות ,פטירה ופרישה לגמלאות:
א. שליחת מכתבי פיטורים והודעה מוקדמת ,בהתאם להנחיות מנהל משאבי האנוש.
ב. טיפול אדמיניסטרטיבי בקצבת שארים.
ג. תפעול מערך הפרישה, כולל ניהול מעקב אחר עובדים המגיעים לגיל פרישת חובה וכן
הפקה ומסירה של מכתבי הודעה על פרישה לפנסיה הכוללים את כלל נתוני הפרישה.
ד. גריעת עובד ממצבת העובדים בסיום העסקתו.
ה. מתן הודעה למדור שכר, בתום סיום יחסי העבודה ,על הפסקת תשלום השכר וביצוע גמר חשבון.
דרישות המשרה:
- בוגר 12 שנות לימוד לפחות או תעודת בגרות
- כושר ביטוי גבוה בכתב ובע”פ בשפה העברית והערבית
- יישומי מחשב – היכרות טובה עם תוכנות OFFICE
ניסיון מקצועי בעבודה : לא נדרש
ניסיון ניהולי : לא נדרש
מאפינים אישיים :
- עבודה מול מחלקות וגורמים רבים בתוך ומחוץ לרשות.
- תקשורת בינאישית ברמה גבוהה
- שירותיות ועבודה מול קהל
- סדר וארגון בניהול רשימות.
כפיפות:
לסמנכ”ל העירייה ומנהלת משאבי אנוש .
מקום עבודה: מחלקת משאבי אנוש
הגשת מועמדות :
על המועמדים במכרזים למלא טופס בקשה למשרה פנויה , במידה ויש למועמד כלשהו עבר פלילי , יש לקבל התייחסות היועמ”ש של הרשות ליכולתו לשמש בתפקיד . במידה ואחד קרוב משפחה בהגדרתו בחוק , יש להעביר ההכרעה לוועדת הרשות ע”פ סעיף 174 א’ לפקודת העיריות.
המועמד יצרף לבקשתו אישור מרשם פלילי, שאלון איתור חשש לניגוד עניינים וכן הצהרת העדר קרבה משפחתית, אישור המשטרה לפי החוק למניעת העסקת עברייני מין במוסדות מסוימים.
הנחיות כלליות:
- על המעוניינים להגיש את המסמכים הרלוונטיים בצירוף שאלון אישי / בקשה למשרה פנויה והצהרה על קרבה משפחתית ושאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים.
- את הטפסים והפרטים המלאים והמחייבים למכרזים ניתן לקבל באתר העירייה www.baqa.co.il
( טפסים).
- יש לשים את המסמכים הרלוונטיים במעטפה סגורה.
- המודעה הינה בלשון זכר אך הינה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
לוח הזמנים :
יש למסור את הטפסים עד ליום 13.03.2022 בשעה 12:00 בצהרים בלשכת מנכ”ל העירייה .
- מסירת המסמכים למועמדות תהיה במסירה ידנית בלבד ,כל בקשה שתוגש בכל דרך אחרת תיפסל על הסף.
בכבוד רב, ראיד דקה - ראש העיר