עיריית באקה אל גרבייה
מכרז מס’ 2024 /03 – פומבי
המודעה הינה בלשון זכר אך הינה מיועדת לגברים ונשים כאחד
תואר התפקיד: מנהל מחלקת תיאום ובקרה
אחוז משרה: 100% משרה
דירוג שכר : מתח דרגות 09-11 בדירוג המנהלי או 39-41 בדירוג מח”ר או לחלופין העסקה עפ”י חוזה אישי בשיעור( 30%-40% משכר מנכ”ל הרשות המקומית ) בכפוף לאישור משרד הפנים ותקציב הרשות המקומית.
תיאור התפקיד: ניהול תהליכי העבודה ברשות ,בהתאם לחזון הרשות והאסטרטגיה שהיא גיבשה, לרבות תוכנית העבודה הרשותית ותהליכי רוחב, קידום פרוייקטים שונים בהתאם להנהלת הרשות
תחומי אחריות:
- כתיבת תוכנית העבודה הרשותית בתיאום עם יחידות הרשות ובהתאם לחזון הרשות
- הנחיית עובדי הרשות בנושא תוכנית העבודה.
- מעקב ובקרה על פעילות היחידות השונות ברשות.
- הובלת פרוייקטים ותהליכי רוחב רשותיים.
- ניהול צוות העובדים ביחידה.
- כל מטלה אשר תוטל עליו מהממונים.
כפיפות ארגונית: מנכ”ל העירייה ו / או ראש העיר
דרישות סף לתפקיד:
השכלה:
תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה
מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. יתרון לתואר אקדמי כאמור באחד או יותר מהתחומים הבאים: מדיניות ציבורית, מנהל ציבורי, מנהל עסקים, תכנון ערים או הנדסה תעשייה וניהול.
או
הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים,.7/27- התשע”ג.
או
תעודת סמיכות לרבנות (“יורה יורה”) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול 18 הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
ניסון מקצועי:
– עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמוגדר לעיל שלוש שנות ניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים: ייזום או ריכוז פרויקטים, מעקב ובקרה אחר ביצועים, כתיבה והטמעת נהלי עבודה.
– עבור הנדסאי רשום : ארבע שנות ניסיון כאמור
– עבור טכנאי רשום: חמש שנות ניסיון כאמור
ניסיון ניהולי: שנתיים שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
שפות: עברית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות הOFFICE-.
תכונות אישיות: אמינות ומהימנות אישית, יצירתיות וחדשנות, יוזמה ומעוף, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, הבנה ותפיסה, כושר למידה, סדר וניקיון, מרץ ופעלתנות, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע”פ .
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד
- עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
- ייצוג הרשות בפורומים מקצועיים.
- ידע בעבודה עם תוכנות מחשוב ושרטוט ממוחשב.
- נסיעות מרובות ברחבי הרשות.
- ריבוי משימות הדורשות מענה בקדימות גבוהה.
הגשת מועמדות : על המועמדים במכרזים למלא טופס בקשה למשרה פנויה , במידה ויש למועמד כלשהו עבר פלילי , יש לקבל התייחסות היועמ”ש של הרשות ליכולתו לשמש בתפקיד . במידה ואחד קרוב משפחה כהגדרתו בחוק , יש להעביר ההכרעה לוועדת השרות ע”פ סעיף 174 א’ לפקודת העיריות.
הנחיות כלליות:
- על המעוניינים להגיש את המסמכים הרלוונטיים בצירוף שאלון אישי / בקשה למשרה פנויה .
- את הטפסים ניתן לקבל באתר העירייה baqa.co.il( טפסים).
- יש לשים את המסמכים הרלוונטיים במעטפה סגורה.
- המודעה הינה בלשון זכר אך הינה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה
בעבודה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש
בקרב עובדי העירייה, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- למשרה זו נדרש מבחן הערכה במכון מיון
לוח הזמנים :
יש למסור את הטפסים עד ליום 18.04.2024 בשעה 12:00 בצהרים בלשכת מנכ”ל העירייה.
בכבוד רב
ראיד דקה
ראש העיר