עיריית באקה אלג’רבייה מכריזה בזה על משרות פנויות לפי הפירוט להלן:
מכרז פנימי מס’ 24/2022
שם המשרה: עובד מינהל וזכאות
מס’ המשרה:24/2022
אחוז משרה: 25%
שכר ודירוג – דירוג מנהלי, דרגות 7-9
מהות התפקיד :
- חישוב הזכאות וסוגי העזרה המגיעים לפונה והעברתם לאישור הממונה).
- הסברת כללי הזכאות ונוהלי הפנייה לקבלת עזרה לכל דורש והדרכתו בהשגת המסמכים ומימוש זכויותיו, אחריות לביצוע החלטות הזכאות לבדיקה חוזרת.
- העובד בודק הכנסות הפונה ומצבו הרפואי ע”י איסוף מידע מכל מקור שהוא: ביטוח לאומי, מקומות עבודה, משרד הרישוי ועוד.
- העובד מחשב וקובע את הסכומים והשיעורים להם זכאי הפונה, בהתאם להוראות משרד העבודה והרווחה ומעביר את מסקנותיו לאישור מנהל המחלקה או מי שהוסמך על ידו.
- העובד אחראי לביצוע ההחלטות של הזכאות ולאישורן מחדש בהתאם להוראות.
- העובד יוזם ביצוע חקירות כלכליות לגבי פונים שאין מידע ברור על הכנסותיהם באמצעות מנהל המחלקה.
- העובד מיישם את ההחלטה ע”י מתן תשובה לפונה, מדווח למערכת המיכון (כאשר התשובה חיובית) ו/או מכין הוראת תשלום לביצוע עי”י הרשות. מפנה את תשומת לב העו”ס לבעיות הדורשות טיפול והמתגלות בעת מגעיו עם הפונה.
- העובד מדווח דווח חודשי בנושא כ”א.
- העובד מבצע מעקב שוטף אחר ביצוע התקציב, ביחידתו (מחלקה או צוות) ומדווח, לפחות אחת לחודש, לממונה עליו, על ההוצאות בתחום לחודש, על פתרונות בפועל ועל המשמעויות של הנתונים להחלטת הממונה (שינוי בקצב ההוצאה, וויסות בין צוותים או בין עובדים, בקרה על הוצאות ועוד).
- העובד אחראי לביצוע שרותי מזכירות ובהם: ניהול ארכיב המחלקה, מיון דואר נכנס וניתובו, מעקב אחרי תשובות לפניות מיוחדות, מעקב אחר ביצוע פעולות לפי הוראות מנהל המחלקה, ארגון מפגשים בצוותים, קביעת פגישות לסגל המינהלי ועדכון יום יומי של לוח איכון עובדים, משלוח דואר (לרבות הפצת המחאות), ניהול קופה קטנה, ניהול מגנזה, עדכון אוגדן התע”ס של מנהל המחלקה, אחריות לשרותי כתבנות, דווחים בנושאים מיוחדים (כגון: חונכות, סומכות).
- ביצוע משימות נוספות.
דרישות המשרה:
- השכלה תיכונית מלאה (12 שנות לימוד) יועדף בעל תעודת בגרות.
- ניסיון בשירותי רווחה מוניציפליים או בהנהלת חשבונות.
- ידעה של הכנת חומר למחשב.
- כושר הבעה בכתב ובעל פה ויכולת מגע עם קהל הפונים.
- סיום קורס עובדי זכאות והשתלמות בנושאי מינהל או סיום קורס עובדי מינהל וזכאות .
כפיפות: מנהלת מחלקת רווחה
מקום עבודה: מחלקת רווחה
הגשת מועמדות :
על המועמדים במכרזים למלא טופס בקשה למשרה פנויה , במידה ויש למועמד כלשהו עבר פלילי , יש לקבל התייחסות היועמ”ש של הרשות ליכולתו לשמש בתפקיד . במידה ואחד קרוב משפחה בהגדרתו בחוק , יש להעביר ההכרעה לוועדת הרשות ע”פ סעיף 174 א’ לפקודת העיריות.
המועמד יצרף לבקשתו אישור מרשם פלילי, שאלון איתור חשש לניגוד עניינים וכן הצהרת העדר קרבה משפחתית, אישור המשטרה לפי החוק למניעת העסקת עברייני מין במוסדות מסוימים.
הנחיות כלליות:
- על המעוניינים להגיש את המסמכים הרלוונטיים בצירוף שאלון אישי / בקשה למשרה פנויה והצהרה על קרבה משפחתית ושאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים.
- את הטפסים והפרטים המלאים והמחייבים למכרזים ניתן לקבל באתר העירייה www.baqa.co.il ( טפסים).
- יש לשים את המסמכים הרלוונטיים במעטפה סגורה.
- המודעה הינה בלשון זכר אך הינה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה בעבודה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי העירייה, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
לוח הזמנים :
- יש למסור את הטפסים עד ליום 26.6.2022 בשעה 12:00 בצהרים בלשכת מנכ”ל העירייה.
- מסירת המסמכים למועמדות תהיה במסירה ידנית בלבד ,כל בקשה שתוגש בכל דרך אחרת תיפסל על הסף.
בכבוד רב, ראיד דקה - ראש העיר