מכרז פומבי למשרה פנויה מס’ 08/2024
לתפקיד מנהל מחלקת מוקד עירוני
המודעה הינה בלשון זכר אך הינה מיועדת לגברים ונשים כאחד
עיריית באקה אלגרביה מודיעה על צורך לקבל הצעות מועמדים לאיוש המשרה כלהלן :
תואר התפקיד : מנהל מחלקת מוקד עירוני
אחוז משרה:100% משרה
דירוג שכר : מתח דרגות 9-11 בדירוג המנהלי או 39-41 בדירוג מח”ר או לחלופין העסקה לפי עפ”י חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים
ייעוד התפקיד : ניהול המוקד העירוני, ככלי ניהולי בידי הנהלת הרשות, האמון על מתן מידע ומענה
ישיר לפניות התושבים.
תיאור התפקיד:
- ניהול מדיניות המוקד ככלי ניהולי בידי הרשות:
א. גיבוש תוכנית עבודה שנתית ופיקוח על יישומה
ב. גיבוש נהלי היחידה בתיאום עם הנהלת הרשות
ג. קביעת נהלי העבודה והשירות כגון תקני הזמן לטיפול בפניות, העברת טיפול בפניה בין יחידות הרשות, תשובה לתושב.
ד. שדרוג מערכות ההפעלה במוקד בהלימה לטכנולוגיה מתקדמת בתחום .
ה. גיבוש והטמעת שינויים בהתנהלות היחידה בהתאם לניתוח בעיות מערכתיות העולות מפניות הציבור
ו. השתתפות בפורום מנהלי יחידות
- ניהול המוקד בשגרה:
א. פיקוח על ניתוב הפניות למקורות המידע המתאימים וליחידות הרלוונטיות ברשות.
ב. פיקוח על הפניית הטיפול בפניות אודות מפגעים והיבטים תפעוליים על פי קבועי הזמן
המוגדרים ברשות.
ג. פיקוח על הטיפול בפניות שהופנו ליחידות השונות ברשות.
ד. פיקוח על העברת מידע עדכני לתושבים בתחומי השירותים שמעניקה הרשות.
ה. ריכוז העברת פניות בין יחידות הרשות.
ו. פיקוח על תחזוקת מערכות המחשוב והציוד במוקד.
- ניהול המוקד בשעת חירום ובאירוע חירום:
א. איוש המוקד בהתאם לאופי האירוע וצפי הפניות
ב. ניהול מרכז המידע לתושב בהתאם לסוג מצב החירום
ג. הקמת חפ”ק )חדר פיקוד( לקליטה וניתוב של מידע המספק תמונת מצב לראש הרשות,
למנהלי היחידות ולתושבים.
ד. השתלבות במערך החירום המקומי.
ה. ייזום הקשר עם שירותי ההצלה: משטרה, מד”א, כיבוי והצלה, רח”ל, פיקוד העורף
והעברת ההנחיות המתקבלות לבעלי העניין ולתושבים.
ו. תיאום וקישור בין יחידות שונות ברשות
ז. השתתפות בתרגילים של מצבי חירום המתקיימים ברשות
ח. תדרוך ופיקוח על עבודת נציגי השירות הקבועים והמתגברים
- הגשת דו”חות תמונת מצב רשותית העולים מניתוח המידע המתקבל במוקד, על פי צורך ועל תקופה מוגדרת :
א. זיהוי מגמות מניתוח נתוני הפניות המגיעות למוקד והפצתן לבעלי עניין
ב. הפקת דו”חות תמונת מצב ריבעוניים ושנתיים בחתכים שונים בנודע לנושאים המטופלים
על ידי המוקד, לצורך לצורך קבלת החלטות לשיפור והתייעלות עבודת הרשות.
ג. עדכון מנהלי יחידות ובעלי עניין במקרים של ריכוז פניות בנושא מסוים .
ד. הפקת דו”חות ייעודיים למנהלי יחידות ברשות לבקשתם.
- בקרה ומשוב על תהליכי הטיפול בפניות במוקד וביחידות הרשות:
א. מעקב כמותי ומדגמי אחר הטיפול בפניות וסגירתן על פי קבועי הזמן המוגדרים.
ב. מעקב אחר פניות שהופנו לטיפול של מספר יחידות ברשות.
ג. ניהול סקרים ומשובים הנערכים באמצעות המוקד או העוסקים בפעילות המוקד.
ד. העברת דוחות מסכמים למנהלי היחידות
ה. איפיון בעיות מערכתיות העולות מפניות הציבור ויידוע מנהלי המחלקות הרלוונטיים
- ניהול צוות נציגי השירות:
א. הנחיית המוקדנים בתהליך קבלת פניות מתושבים, תהליכי מתן שירות ומדיניות
התקשורת של הרשות עם הלקוח.
ב. עדכון המוקדנים אודות שינויים ובחידושים הנעשית לטובת רווחת התושב.
ג. גיבוש תכניות הדרכה של המוקדנים והשתתפות בביצוען.
ד. הכשרת מוקדן חדש לרבות בנושאי ציוד, מערכת המידע ושירות לקוחות.
ה. דאגה לרווחתם ולתנאי העסקתם של נציגי השירות.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
א. קבלת החלטות במצבי חירום.
ב. שירותיות גבוהה למרות ריבוי פניות תלונות.
ג. עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
ד. עבודה מול מגוון גורמים ברשות ומחוצה לה
כפיפות ארגונית:
מנכ”ל הרשות
דרישות התפקיד:
השכלה:
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
קורסים והכשרות מקצועיות: מנהל מוקד עירוני יחויב לסיים בהצלחה- קורס להכשרת מנהלי מוקד עירוני ברשויות המקומיות, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.
שפות: עברית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב: היכרות עם תוכנת ה- OFFICE
ניסיון מקצועי: נדרש ניסיון בשירות לקוחות במשך שנתיים לפחות.
ניסיון ניהולי: נדרש ניסיון בניהול של לפחות 3 עובדים, כאשר על תקופת הניהול לעלות על משך זמן של שנתיים לפחות.
תכונות אישיות: אמינות ומהימנות אישית, יוזמה ומעוף, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, הבנה ותפיסה, כושר למידה, יכולת קבלת החלטות, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע”פ, כושר ניהול עובדים והנעתם, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום ופיקוח, סמכותיות.
הגשת מועמדות : על המועמדים במכרזים למלא טופס בקשה למשרה פנויה, טופס חשש לניגוד עניינים, טופס הצהרה על קרבה משפחתית , במידה ויש למועמד כלשהו עבר פלילי , יש לקבל התייחסות היועמ”ש של הרשות ליכולתו לשמש בתפקיד .
הנחיות כלליות:
- על המעוניינים להגיש את המסמכים הרלוונטיים בצירוף שאלון אישי / בקשה למשרה פנויה והצהרה על קרבה משפחתית ושאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים, הסכמה למסירת מידע מהרשם הפלילי והמידע על תיקים תלויים.
- את הטפסים והפרטים המלאים והמחייבים למכרזים ניתן לקבל באתר העירייה baqa.co.il ( טפסים).
- יש לשים את המסמכים הרלוונטיים במעטפה סגורה.
- המודעה הינה בלשון זכר אך הינה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
- הליך המיון יבוצע רק למועמדים העונים על תנאי הסף של המכרז והגישו מועמדותם בפרק הזמן שנקבע לכך.
- העמידה בתנאי הסף תיבחן לפי אסמכתאות בלבד ואין די בקורות החיים להוכיח עמידה בתנאי סף.
- במשרד זו תחול חובת מיון במכון מיון עוד בטרם כינוס ועדת הבחינה
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה בעבודה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי העירייה, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
לוח הזמנים :
יש למסור את הטפסים עד ליום 13.06.2024 בשעה 12:00 בצהרים בלשכת מנכ”ל העירייה.
בכבוד רב,
ראיד דקה
ראש העיר