עיריית באקה אלג’רבייה מכריזה בזה על משרות פנויות לפי הפירוט להלן:
שם המשרה: מנהל מחלקת תרבות וארועים
מס’ המשרה:02/2022
תאריך אחרון להגשת מועמדות : 19.01.2022 בשעה 12:00
אחוז משרה: 100%
שכר ודירוג: : מתח דרגות 9-11 בדירוג המנהלי או 39-41 בדירוג מח”ר או חוזה אישי הנגזר משכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים ותקציב העירייה
תיאור התפקיד : ניהול מחלקת התרבות, לרבות אחריות על הפקת והפעלת אירועי תרבות על כל שלביהם.
קידום ותמיכה במיזמי תרבות השתתפות בגיבוש מדיניות התרבות והפעלת מערך מתקני התרבות בעיר.
אחריות להפעלת מתקני פלנטריום, היכל התרבות, מבנה רב תכליתי, ומתקנים תרבות נוספים על פי החלטת הנהלת העירייה.
תחומי אחריות:
- גיבוש מדיניות בתחומי התרבות והאומנות בהתאם למדיניות הרשות וצרכי התושבים והמקום , לרבות יישום התוכניות שגובשו ופיקוחן.
- ניהול מחלקת התרבות ואחריות על התנהלות ותפעול מתקני התרבות בעיר.
פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, הנגזרים מתחומי האחריות:
- סיוע להנהלת הרשות בקביעת ובתכנון מדיניות התרבות והפעלת המתקנים בעיר:
- שותף בגיבוש מדיניות הפעולה בנושאי התרבות והפעלת המתקנים עליהם הוא מופקד בעיר.
- בניית תכנית עבודה רב שנתית ותקציב לקידום התרבות בעיר בהסתכלות על קהלי יעד שונים ומענה לצרכיהם ובהתאם למדיניות הרשות.
- אחריות על ניהול התוכן האומנותי והתרבותי.
- ביצוע שיתוף ציבור ולמידת צרכי הציבור לשם מתן מענה הולם.
- יצירת מערך קשרים עם גופים ומוסדות להספקת חווית תרבות עירונית כוללת לכלל תושבי העיר.
- אחראי להפקה, ארגון ותפעול מקצועי של כל הנושאים הקשורים לאירועים בהתאם למדיניות הרשות ובתיאום מול גורמי הרשות השונים, לרבות תיאום ורישוי וסנכרון בין הגורמים הרלוונטיים.
- אחראי לביצוע קידום ופרסום של אירועי התרבות והפעילויות ברחבי הרשות/ רשתות חברתיות ועוד.
ייזום, הקמה וליווי מיזמים תרבותיים ברשות.
- ניהול מחלקת התרבות ואחריות על התנהלות ותפעול מתקני התרבות בעיר
- א. ניהול מחלקת התרבות.
- ב. הפעלת צוות עובדי המחלקה.
- ג. ניהול מתקני התרבות בעיר: פלנטריום, היכל תרבות, מבנה רב תכליתי וכל מבנה תרבות נוסף שהנהלת העיר תמצא לנכון להכפיף למחלקה.
- ד. אחראי על בניית תכנית עבודה שנתית לפיתוח בהתאם לצרכי התושבים ויעדי העירייה.
- ה. אחראי על הכנת תכנית עבודה שנתית לכל אחד ממתקני התרבות שתחת אחריות המחלקה.
- ו. הנחיית עובדי המחלקה להכין תכניות עבודה הכוללות פעילות שוטפת (תכניות מנויים מגוונות) ופעילות נקודתית )מופעים ואירועים, חגים).
- ז. אחריות על יצירת תמהיל תרבות מותאם לעירייה ולתושביה.
- ח. אחריות על מבני ומתקני התרבות השונים תחת אחריות המחלקה, בהתאם לחוקים ולתקנות, בטיחות, רישוי וכו’. ביצוע רכש והצטיידות על פי צורך. הנחיית וניהול צוות האחזקה.
- ט. אחראי למיצוב, קידום ופרסום פעילויות התרבות.
- י. הפקת דו”חות תקופתיים אודות האירועים והפעילויות המתקיימים.
- יא. ניהול תכנון ובקרה תקציבית על הוצאות והכנסות התרבות בהתאם לתקציב השנתי, כולל טיפול בחסויות אירועים וגיוס כספים.
- יב. אחריות על גיוס עובדים וניהולם, חלוקת משימות, הנחיה ופיקוח על ביצוען.
- יג. הכנת מכרזים וניהול התקשרויות עם ספקים וקבלנים בתחום (כולל ביצוע השוואות מחירים), מעקב ופיקוח על הביצוע, התקציב ולוחות הזמנים בהתאם לחוזה ועל חשבונות הקבלנים.
- יד. קשר ותיאום מול ארגוני תרבות בארץ ובעולם בענייני תערוכות, פסטיבלים, קונגרסים וכל נושא הרלוונטי לעשיית התרבות.
- טו. הגשת קולות קוראים רלבנטיים וקשר עם משרדי ממשלה רלבנטיים לפעילות התרבות.
דרישות התפקיד – תנאי סף
השכלה ודרישות מקצועיות:
- השכלה: בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ באחד או יותר מהמקצועות הבאים: תחומי האמנות השונים, לימודי תרבות, כלכלה, מנהל עסקים, מנהל ציבורי ולימודי עבודה. עדיפות לבעלי תואר אקדמי שני במקצועות שלהלן.
- קורסים והשתלמויות: סיום קורס הכשרת מנהלי אירועים שאינם דורשי רישוי עד 40 שעות ממוסד מוכר תוך 24 חודשים מיום המינוי.
ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי באומנות- נדרש ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בניהול פרויקטים בתחום תרבות.
עבור בעל תואר אקדמי בכלכלה, מנהל עסקים, מנהל ציבורי או לימודי עבודה – 5 שנים לפחות בתחום האמנות .
- ניסיון ניהולי:
- בעל ניסיון ניהולי של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה או ניהול תקציב.
- דרישות התפקיד – דרישות נוספות
- שליטה מלאה בשפה העברית.
- אנגלית ברמה גבוהה.
- שליטה במערכות טכנולוגיות לרבות OFFICE.
- מאפייני עשייה ייחודיים בתפקיד וכישורים נדרשים
- יוזמה, כושר תכנון ופיתוח.
- כושר ניהול, ארגון ומנהיגות.
- יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ.
- יכולת התמודדות עם לחץ.
- יחסי אנוש מעולים וייצוגיות.
- סמכותיות.
- יוזמה, יצירתיות ומעוף.
- יכולת התבטאות בכתב ובע”פ.
- יכולת ארגון, תכנון וביצוע.
- עבודה בשעות לא שגרתיות, לילות, סופי שבוע וחגי ישראל.
- ראייה מערכתית.
- כושר הבעה ברמה גבוהה בכתב ובע”פ.
מקום עבודה: עיריית באקה אלגרבייה
אחוז משרה: 100%
הגשת מועמדות :
על המועמדים במכרזים למלא טופס בקשה למשרה פנויה , במידה ויש למועמד כלשהו עבר פלילי , יש לקבל התייחסות היועמ”ש של הרשות ליכולתו לשמש בתפקיד . במידה ואחד קרוב משפחה בהגדרתו בחוק , יש להעביר ההכרעה לוועדת הרשות ע”פ סעיף 174 א’ לפקודת העיריות.
המועמד יצרף לבקשתו אישור מרשם פלילי, שאלון איתור חשש לניגוד עניינים וכן הצהרת העדר קרבה משפחתית, אישור המשטרה לפי החוק למניעת העסקת עברייני מין במוסדות מסוימים.
הנחיות כלליות:
- על המעוניינים להגיש את המסמכים הרלוונטיים בצירוף שאלון אישי / בקשה למשרה פנויה והצהרה על קרבה משפחתית ושאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים.
- את הטפסים והפרטים המלאים והמחייבים למכרזים ניתן לקבל באתר העירייה baqa.co.il
( טפסים).
- יש לשים את המסמכים הרלוונטיים במעטפה סגורה.
- המודעה הינה בלשון זכר אך הינה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה
בעבודה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי העירייה, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
לוח הזמנים :
יש למסור את הטפסים עד ליום 19.01.2022 בשעה 12:00 בצהרים בלשכת מנכ”ל העירייה .
- מסירת המסמכים למועמדות תהיה במסירה ידנית בלבד ,כל בקשה שתוגש בכל דרך אחרת תיפסל על הסף.
בכבוד רב,
ראיד דקה
ראש העיר