עיריית באקה אל גרבייה
מכרז מס’ 2024 /01 – פומבי
תואר התפקיד: מנהל מחלקת הנהלת חשבונות
אחוז משרה: 100% משרה
דירוג שכר : מתח דרגות 09-11 בדירוג המנהלי או 39-41 בדירוג מח”ר או לחלופין העסקה עפ”י חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים ותקציב הרשות המקומית.
תיאור התפקיד: ניהול מערכת הנהלת החשבונות ברשות המקומית
תחומי אחריות:
- ניהול מערכת הרישום החשבונאי:
- א. וידוא ביצוע רישום חשבונאי תקין, בהתאם להוראות הדין הקיים )לרבות תקנות הרשויות
המקומיות )הנהלת חשבונות(, תשמ”ח 2811
- ב. וידוא רישום כל הפעולות הכספיות בספרי הרשות.
- ג. פיקוח על ניהול ספרי חו”ז )חייבים וזכאים( בהתאם להוראות הדין הקיים ולהנחיות.
- ד. תכנון מערך המלוות ופיקוח עליו, כולל הכנת תחזיות פרעון מלוות.
- ה. תכנון תכנית העבודה של העובדים תחתיו והנחייתם המקצועית.
- הפקת דו”חות כספיים:
- הכנה בפועל או פיקוח על הכנת דו”חות כספיים ומאזנים: חודשיים, רבעוניים ושנתיים.
- ייעוץ, בקרה ופיקוח בנושאים כספיים וחשבונאים.
- א. בקרה אחר מערכת הנהלת חשבונות של מוסדות החינוך ושל מחלקות סמך עירוניות המהוות
חלק מהרשות המקומית.
- ב. בקרה אחר רישום תקין של כל הפעילות הכספית ברשות.
- ג. עריכת התאמות בין רישומי הנהלת החשבונות לבין יתרות ודו”חות המתקבלים
מהבנקים.
- ד. עריכת התאמות בין רישומי הנהלת החשבונות למערך הגבייה ולכל מערך אחר ברשות.
- ה. וידוא אישור חשבונות קבלנים וספקי שירותים, בהלימה להסכמים, להתקשרויות
ולחוזים של הרשות.
- ו. פיקוח על תזרים המזומנים של הרשות.
- ז. ייעוץ בנושאים כספיים וחשבונאים לרשות.
- ח. דיווחים למשרדי הממשלה ולגופים ציבוריים, לרבות לשלטונות המס, לקרנות העובדים,
לביטוח לאומי וכיוצ”ב.
כפיפות ארגונית: גזבר העירייה ו/או מנכ”ל העירייה ו/או ראש העיר
דרישות סף לתפקיד:
השכלה: בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מינהל עסקים או סטטיסטיקה.
או
תעודת רואה חשבון בתוקף.
ניסון מקצועי:
ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום החשבונאות, הכלכלה או הכספים.
ניסיון ניהולי: 3 שנות ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
שפות: עברית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות הOFFICE-.
תכונות אישיות: אמינות ומהימנות אישית, יצירתיות וחדשנות, יוזמה ומעוף, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, הבנה ותפיסה, כושר למידה, סדר וניקיון, מרץ ופעלתנות, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע”פ .
כישוריים אישיים: כושר עבודה בצוות, יכולת להנעת עובדים ,יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום, פיקוח ובקרה, נשיאה באחריות, יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים.
מצב תפקיד: התמודדות עם לחץ ושחיקה, טיפול בו זמנית במספר נושאים, התמדה, יכולת פתרון בעיות.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד
- בקיאות בשיטות הניהול הפיננסי הנהוגות בשלטון המקומי, בשיטות התקצוב השונות ובהנהלת חשבונות.
- בקיאות בשיטות העבודה של היחידות הכספיות של משרד הפנים הייעודיים ובדרישותיהן.
- ייצוגיות
- שירותיות
- סדר וארגון
- יכולת הובלה
- עבודה בשעות בלתי שגרתיות
הגשת מועמדות : על המועמדים במכרזים למלא טופס בקשה למשרה פנויה , במידה ויש למועמד כלשהו עבר פלילי , יש לקבל התייחסות היועמ”ש של הרשות ליכולתו לשמש בתפקיד . במידה ואחד קרוב משפחה כהגדרתו בחוק , יש להעביר ההכרעה לוועדת השרות ע”פ סעיף 174 א’ לפקודת העיריות.
הנחיות כלליות:
- על המעוניינים להגיש את המסמכים הרלוונטיים בצירוף שאלון אישי / בקשה למשרה פנויה .
- את הטפסים ניתן לקבל באתר העירייה baqa.co.il( טפסים).
- יש לשים את המסמכים הרלוונטיים במעטפה סגורה.
- המודעה הינה בלשון זכר אך הינה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה
בעבודה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש
בקרב עובדי העירייה, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- למשרה זו נדרש מבחן הערכה במכון מיון
לוח הזמנים :
יש למסור את הטפסים עד ליום 24.01.2024 בשעה 12:00 בצהרים בלשכת מנכ”ל העירייה.
בכבוד רב
ראיד דקה
ראש העיר