עיריית באקה אלגרבייה מכריזה בזה על משרות פנויות לפי הפירוט להלן:
שם המשרה: לבורנט בית ספרי חט”ב (אלאנדלוס)
מס’ המשרה:40/2022
אחוז משרה:50%
שכר ודירוג: דירוג מח”ר (דרגה 35-37 ) או דירוג מנהלי דרגות 7-9.
מהות התפקיד : תמיכה בתהליכים פדגוגיים בתחומי הדעת הרלוונטיים תוך יצירה ושמירה על סביבה לימודית בטוחה בתחומי החינוך מדעי-מעשי לתלמידי בתי הספר.
תיאור התפקיד:
ריכוז הפעילות במעבדה:
- א. הפעלת המעבדה בשעות הלימודים.
- ב. עזרה למורה ולתלמידים (בהתאם להנחיות המורה) בשעת ביצוע ניסויים במעבדה.
- ג. סיוע למורה ולתלמידים בתכנון פרויקטים ובביצועם באופן יחידני או בקבוצות.
- ד. נעילה ומניעת גישה לבלתי מורשים.
- ה. הכנת חומרים ,כלים וציוד לפעילויות המעבדה.
- ו. פיקוח על פעילויות במעבדה.
על קיום סביבה בטיחותית במעבדה:
- נוכחות במעבדה יחד עם מורה הכיתה בזמן שהתלמידים מבצעים ניסויים
- בדיקת ניסויים חדשים וביצועם על פני הנחיות מרכז המקצוע.
- גיבוש והפצה של כללי בטיחות במעבדה.
- פיקוח אכיפה של כללי הבטיחות על המשתמשים במעבדה.
- התרעה אודות מפגע בטיחותי בפני המורים והתלמידים המשתמשים במעבדה או בציוד.
- אחסון חומרים בתנאים מתאימים ,כולל אחסון רעלים.
- פינוי חומרים פסולים מן המעבדה.
- נקיטת אמצעי בטיחות מתאימים לביצוע ניסויים.
- ביצוע “ניסויי מורה” (ניסויים הכרוכים בסיכונים).
- פיקוח על הניסויים בהם אש גלויה או חומרים העלולים להתלקח.
- טיפול בשריפות מקומיות, אירועים מקומיים שלשפך או דליפת חומרים מסוכנים.
- בדיקת ציוד מגן לטיפול בשפך/בדליפת חומרים מסוכנים
- בקרה ופיקוח של בטיחות השימוש בציוד.
- ביצוע הדרכות לשימוש בטיחותי בציוד המעבדה.
ניהול הציוד והרכש של המעבדה:
- ניהול של כרטיס ציוד לכל פריט ציוד במעבדה.
- אישור הוצאת ציוד וחומרים ממקום אחסונם.
- קיום בדיקות של שמישות ציוד המעבדה.
- ביצוע תחזוקה שוטפת ומונעת של ציוד מעבדה ומתחם המעבדה.
- ניהול מלאי חומרים ,לפי תאריכי תפוגה ורמת צריכה.
- אחזקת חומר חי במעבדה וטיפול בו
- רכישה של חומרים ,לפי צורכי ביה”ס ותקציב המעבדה ותיאום עם מנהל בית הספר.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
א. עבודה בסביבה שיש בה לעיתים: רעש, חום, ריח, סיכונים פיזיים.
ב. קפדנות.
ג. הכרת ויישום חוזרי מנכ”ל ונהלים הקשורים בהתנהלות במעבדה.
ד. שליטה בהפעלת ציוד וכלים ובשימוש בחומרים הקיימים במעבדות בית הספר ובחומר חי.
כפיפות: מנהל בית הספר.
השכלה ודרישות מקצועיות:
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה
שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, בתחומי המדעים. או תעודת הנדסאי בתחומי הביולוגיה, הפיזיקה, הביוטכנולוגיה, הכימיה או בתחומי מדע הקשורים אליהם. או תעודת טכנאי בתחומי הביולוגיה, הפיזיקה, הביוטכנולוגיה, הכימיה או בתחומי מדע הקשורים אליהם |
דרישות נוספות :
· שפות- עברית ברמה גבוהה. · יישומי מחשב- היכרות עם תוכנות ה .OFFICE
רישום פלילי: היעדר הרשעה בעבירת מין ,בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס”א – 2001.
הגבלת כשירות:
לפי סעיף 16 לחוק פיקוח על בתי ספר ,תשכ”ט 1969 : · עובד חינוך מחויב באישור העסקתו כעובד חינוך בכתב מהמנהל הכללי. · העובד אינו יכול לעסוק בחינוך אם נתקיים אחד מאלה: – הורשע בעבירה שיש בה כדי לפגוע בביטחון המדינה – הורשע בעבירה אחרת שיש עמה קלון והמנהל הכללי סבור כי לאור הרשעה זו אין העובד ראוי לשמש עובד חינוך. – הוכח למנהל הכללי שיש בהתנהגותו של העובד משום השפעה מזיקה על תלמידים.
ניסיון מקצועי: לא נדרש.
ניסיון ניהולי : לא נדרש. |
מקום עבודה: חט”ב אלאנדלוס
הגשת מועמדות :
על המועמדים במכרזים למלא טופס בקשה למשרה פנויה , במידה ויש למועמד כלשהו עבר פלילי , יש לקבל התייחסות היועמ”ש של הרשות ליכולתו לשמש בתפקיד . במידה ואחד קרוב משפחה בהגדרתו בחוק , יש להעביר ההכרעה לוועדת הרשות ע”פ סעיף 174 א’ לפקודת העיריות.
המועמד יצרף לבקשתו אישור מרשם פלילי, שאלון איתור חשש לניגוד עניינים וכן הצהרת העדר קרבה משפחתית, אישור המשטרה לפי החוק למניעת העסקת עברייני מין במוסדות מסוימים.
הנחיות כלליות:
- על המעוניינים להגיש את המסמכים הרלוונטיים בצירוף שאלון אישי / בקשה למשרה פנויה והצהרה על קרבה משפחתית ושאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים.
- את הטפסים והפרטים המלאים והמחייבים למכרזים ניתן לקבל באתר העירייה baqa.co.il ( טפסים).
- יש לשים את המסמכים הרלוונטיים במעטפה סגורה.
- המודעה הינה בלשון זכר אך הינה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה בעבודה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי העירייה, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
לוח הזמנים :
- יש למסור את הטפסים עד ליום 02.10.2022 בשעה 12:00 בצהרים בלשכת מנכ”ל העירייה.
- מסירת המסמכים למועמדות תהיה במסירה ידנית בלבד ,כל בקשה שתוגש בכל דרך אחרת תיפסל על הסף.