קול קורא והודעה על כוונה להתקשרות בפטור ממכרז

09/01/2022

ועדת המכרזים של עיריית באקה אלג’רבייה בישיבתה מיום 23.12.2021 אישרה התקשרות עם מכון דוידסון לחינוך מדעי בפטור ממכרז כספק יחיד לפי תקנה 3(4) לתקנות העיריות (מכרזים), התשמ”ח – 1987.

בכוונת עיריית באקה אלגרבייה לקנות שירות הפעלת תכנית חונכות סטודנטים במסגרת מיזם משותף עם ארגון פר”ח – מכון דוידסון, כאשר במסגרת המיזם בשנת הלימודים יממן ארגון פר”ח כ- 50 מלגות לסטודנטים בבאקה אלגרבייה בסכום של 5,000 ₪ למלגה האחת, בחלוקה של 1,000 ₪ ע”ח עיריית באקה אלגרבייה ו- 4,000 ₪ ע”ח המכון, כמו כן עיריית באקה אלגרבייה תממן רכזים ופועלות העשרה וציוד ועזרים בסכום של כ- 45,000 ₪ בכל שנה. מספר המלגות וסכום ההשתתפות נתונים לשינויים בהתאם לצורך.

פרויקט  פר”ח הוא פרויקט חונכות ארצי המערב סטודנטים בפעילות של חונכות לילדים הזקוקים לעזרה לימודית ורגשית. החונכות ניתנת במסגרת אישית וקבוצתית.

המסגרת האישית כוללת חונכות של “אחד על אחד” הניתנת לילדים מכיתות ב’-ו’. מטרת הפעילות היא לקדם את החניך בהיבט הרגשי החברתי והלימודי, באמצעות בילוי משותף, הדרכה, תמיכה, העשרה ועזרה לימודית.

בתוכניות קבוצתיות סטודנטים פועלים כחונכים קבוצתיים. חונכים אלה מפעילים חוגי העשרה בתחומים שונים,  כגון: מדעים, בריאות, איכות הסביבה, משפט ובתחום הערכי. את חוגי ההעשרה עורכים אנשי מקצוע וחינוך, והסטודנטים החונכים מסייעים בידם תוך שימוש בחומרים כתובים כעזרי הוראה.

הפרויקט הינו למשך שנה, עם אופציה להתקשרות נוספת למשך שנתיים נוספות.

ככל שישנו גורם המתנגד להתקשרות זו, ו/או ככל שישנו גורם הסבור, כי הוא יכול להפעיל את הפרויקט המבוקש במתכונת המוצעת ו/או שקיים גורם אחר הידוע לו שיכול לעשות זאת, מתבקש לפנות למנהל מחלקת חינוך בעירייה מר וליד מגאדלה, במייל walid@baqa.co.il, טל: 04-8422576, 04-8422585 וזאת עד לתאריך 23.1.2022, שעה 13:00.

לכל פנייה יש לצרף את פרטיו המלאים של הפונה ופרטי ההתקשרות עמו, וכן את פרטיו של הספק האחר, ולצרף אסמכתאות בדבר הטענות הנטענות בפנייה.

אולי יעניין אותך?

רשתות חברתיות

בואו לעקוב אחרינו ברשתות השונות

חזון העיר

שמחים להציג בפניכם את חזון העיר ואת תכניות ההתפתחות

דוחות ומידע

לצפייה באזור הדוחות והמידע השוטפים

אפשר לעזור לך?

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריק